ChatGPT

https://chat.openai.com/

این ربات قابلیت درک سوالات و می‌تواند به صورت بالقوه جواب‌هایی ارزشمند و با کیفیت را در اختیار مخاطبان خود قرار بدهد. این ربات متنی شبیه انسان عمل می‌کند و می تواند برای کارهای مختلف مانند ترجمه متون به زبان مختلف، پاسخ به سؤال و خلاصه سازی متن به خوبی تنظیم شود.

Midjourney

https://www.midjourney.com/

Midjourney یک برنامه هوش مصنوعی حرفه‌ای جهت طراحی تصاویر با استفاده از کاراکترها و متن‌هایی است که شما به آن می‌دهید. این برنامه بسیار عجیب و شگفت آور است، کافیست چند کاراکتر را به صورت متن به آن بدهید و از این وب سایت درخواست کنید که با توجه به این کاراکترها تصویری برای شما طراحی کند.

Copy.ai

https://www.copy.ai/

یک وب سایت حرفه‌ای برای تولید محتوای متنی یعنی  این وب سایت به شما این قدرت را می‌دهد که موضوع را تعیین کنید و با توجه به موضوع تعیین شده و کلمه کیلدی مطرح شده وب سایت یکی محتوای متنی یونیک و دست اول تولید کند.

برای استفاده از این وب سایت در 5 روز اول آزاد هستید اما بعد از آن باید اشتراک تهیه فرمایید. این وب سایت در آینده می‌تواند جایگزین شغل کپی رایترها شود البته هنوز جای کار دارد و محتواهای تولید شده به زبان انگلیسی نیاز به یک بار ویراستاری دارد.

You.com

https://you.com/

یک موتور جست‌وجوی قوی مبتنی بر هوش مصنوعی که بر اساس حریم خصوصی کاربر پیش می‌رود. این موتور جست و جو پس از مدتی اطلاعاتی از شما به دست می‌آورد که نتایج جست و جو بر اساس شخصیت شما و سرچ های قدیمی خواهد بود.

خیلی افراد این موتور جست و جو را با گوگل مقایسه کرده اند اما تفاوت‌های عمده‌ای میان آنها وجود دارد.

در واقع  فقط یک موتور جست و جو است که محتوایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که آن را جست و جو کرده باشد و با توجه به اطلاعات قبلی این اطلاعات را استخراج می‌کند. اما گوگل بدون در نظر گرفتن این موضوع با توجه به عملیات بهینه سازی سایت‌ها و سئو این کار را انجام می‌دهد. وب سایت  یکی از بهترین وب سایت‌های هوش مصنوعی به شمار می‌رود.

 

 

Designfy

https://www.designify.com/

این وب سایت برای تولید محتواهای تصویری و ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد و امکانات زیادی را برای طراحی تصاویر در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

Rytr

https://rytr.me/

یک دستیار نویسنده محتوای متنی با هوش مصنوعی عال است که به شما کمک می‌کند در کم‌ترین زمان ممکن یک محتوای با کیفیت تولید کنید. اگر در وبلاگ وب سایت خود روزانه محتوا منتشر می‌کنید به شما این وب سایت را توصیه می‌کنیم.

باز هم تاکید می‌کنیم که از این ابزار برای کپی رایتر، متون بازاریابی و فروش، نوشتن پست وبلاگ و … می‌توانید استفاده کنید اما برای نوشتن یک محتوای خیلی تخصصی یا یک کتاب شاید خیلی کاربردی نباشد.

Huemint

https://huemint.com/

Huemint یک سیستم یادگیری ماشینی است برای تولید رنگ‌ها بر اساس زمینه‌های متفاوت که آماده استفاده در طراحی نهایی هستند. این سیستم هوش مصنوعی می‌داند که عنوان پس زمینه، چه رنگ‌هایی برای پیش زمینه و … نیاز دارند و کدام‌ها به معنای تاکید بیشتر در رنگ‌ها است.

Runway

https://runwayml.com/

از ویرایش اولیه و تدوین یک ویدیو گرفته تا پردازش‌های حرفه‌ای کارهایی است که این ویسایت انجام می‌دهد. با استفاده از این نرم افزار شما می‌توانید سیستم تولید ویدیوی حرفه‌ای خود را داخل یک مرورگر داشته باشید. این ابزار یکی از بهترین ها در هوش مصنوعی است و در آپدیت‌های بعدی قصد اضافه کردن جلوه‌های بصری، قالب بندی ویدیو، تصحیح رنگ و موارد دیگر را نیز دارد.

Flow CV

https://flowcv.com/

برای اشخاصی که به دنبال طراحی رزومه در کسری از زمان هستند این وب سایت عالی است. مدل‌های متفاوتی را برای کاربران قرار داده است تا بتوانند به راحتی رزومه خود را آماده کنند.

 

 

Renderforest

https://www.renderforest.com/

یکی از پلتفرم‌های ویژه برندینگ همه‌کاره که ویدیو، لوگو، ماکت و … ایحاد می‌کند. تمامی این موارد فقط در یک وب سایت انجام می‌شود. شما با استفاده از این وب سایت می‌توانید نمایش‌های اسلایدی، تبلیغاتی، به همراه موسیقی و … تولید کنید.

Canva

https://www.canva.com/en_gb/

Canva یک وب سایت طراحی گرافیکی است که به کاربران امکانات زیادی را جهت تولید محتوای تصویری می‌دهد. این امکانات شامل: پست های رسانه های اجتماعی، ارائه ها، پوسترها و سایر مطالب بازاریابی است که می‌توانید در همان بستر این محتواها را تولید و ویرایش کنید. دارای یک رابط کاربری حرفه‌ای برای کشیدن و رها کردن تصاویر، کتابخانه‌ای از عناصر طراحی و انواع الگوها است که به کاربران این امکان را می دهد بدون تجربه طراحی قبلی، طرح هایی با ظاهر حرفه ای ایجاد کنند.

این وب سایت هم نسخه رایگان و هم نسخه پولی دارد و نسخه پولی آن دسترسی به امکانات و منابع اضافی و حرفه‌ای را فراهم می کند. به طور گسترده توسط افراد، مشاغل و سازمان ها برای ایجاد محتوای بصری جذاب برای اهداف مختلف استفاده می شود. همچنین امکانی جدید در وجود دارد که همانند می‌توانید تصاویری حرفه ای و یونیک تولید کنید.

Jasper AI

https://www.jasper.ai/

یکی از بهترین وب سایت‌های هوش مصنوعی برای بازاریابان محتوا و وبلاگ نویسان که بر اساس موضوع ارائه شده شما محتوای متنی تولید می‌کند. جالب توجه است که هر بار این محتوا کاملا یکتا و جدید است و نگران داپلیکیت شدن آن نباشید اما از لحاظ سئو حتما محتوا را توسط هوش انسانی ویراستاری کنید.

با استفاده از هوش مصنوعی جاسپر، هزینه و زمانی که صرف انجام کارهای تکراری می‌شود به شدت کاهش پیدا می‌کند.

Fotor

https://www.fotor.com/

یک وب سایت هوش مصنوعی مخصوص ویرایش عکس و طراحی گرافیک است. این وب سایت ابزارهای متفاوتی را برای بهبود و ویرایش عکس در اختیار شما قرار می‌دهد. با استفاده از  می‌توانید کنتراست، رنگ و روشنایی تصاویر را تغییر دهید همچنین ورژن اندروید و آن برای استفاده وجود دارد. این وب سایت شرایطی عالی را با استفاده از هوش مصنوعی برای طراحی

تصویر در اختیار شما قرار می‌دهد.

 

جهت انجام کلیه امور حسابداری با ما در ارتباط باشید

🌐 www.dehshidandco.com

📪 [email protected]

☎️ 02035815252

📱 07828130705

————————————————–

[email protected]
Dehshid & Co Accountants
Business Consulting, Accounting & Taxation
02035815252
07828130705
با استفاده از وبلاگ ما می توانید از تکنیک های “خدمات تجاری هوشمند” جهت سوددهی بیشتر در
بیزنس خود بهرمند شوید
Blog: https://www.dehshidandco.com/blog/
روي ما حساب كنيد حسابداري دهشيد
بیزنس شما بیزنس ماست
Intelligent Business Service
———————
Follow us on
YouTube https://www.youtube.com/AskTheAccount…
Instagram https://www.instagram.com/dehshidandco/
Facebook https://www.facebook.com/reza.dehshid/
Aparat https://www.aparat.com/RezaDehshid
Twitter https://twitter.com/DehshidandCo
Telegram https://t.me/dehshidandco

Privacy Policy & Disclaimer
The content on our site is provided for general information only. It is not intended to amount to advice on which you should rely. You must contact us & obtain our professional or specialist advice before taking, or refraining from, any action on the basis of the content on our site.

مطالب وبلاگ عمومی ارائه شده اند و اين يعني که شما قبل از اقدام و تصميم گيري بر اساس اين مطالب بايد با ما تماس بگيريد تا به روز رساني شويد

Share this article: